Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego 2024

Zgłaszam swoją firmę

Dwanaście lat Lidera Serwisu Blacharsko-Lakierniczego!

Czekamy na Wasze zgłoszenia!

Startuje XII edycja rankingu „Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego”.

Zapraszamy do licznego udziału i wypełnienia ankiety zgłoszeniowej!

Przystępując do ubiegłorocznego konkursu, pisaliśmy, że malejący car-park serwisowy w połączeniu z niższą szkodowością i zmianą nawyków klienckich, mogą negatywnie wpłynąć na wyniki blacharni-lakierni. Zdanie podtrzymujemy, bo też trudno dyskutować ze statystykami. Ale to tylko jedna strona medalu.


Po drugiej mamy rewelacyjne wyniki finalistów, wzrost znaczenia dosprzedaży i trend, który w ostatnim czasie zaczął przybierać na sile – rosnący dystans pomiędzy największymi grupami dealerskimi a resztą branży. Na coraz bardziej skonsolidowanym rynku rośnie „waga” zarządzania i synergii między poszczególnymi firmowymi placówkami, a wymiana doświadczeń generuje wartość dodaną, z której umiejętnie korzysta wolumenowa czołówka.


Komu w tych warunkach przypadnie tytuł najlepszego serwisu blacharsko-lakierniczego w Polsce? Trudno orzec, bo trzy poprzednie edycje konkursu wyłoniły trzech różnych zwycięzców, a chętnych do sięgnięcia po triumf (i co ważne, dysponujących jakością pozwalającą myśleć o końcowym sukcesie) nie brakowało. Nie da się ukryć – poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko, choć w przeszłości nie przeszkadzało to najlepszym, by raz po raz podnosić ją na nowo. Jest o co walczyć, bo triumfatorów rankingu po raz pierwszy wyróżnimy na scenie podczas 15. Kongresu Dealerów, największej imprezy branżowej w Polsce.

Głosach Kapituły, złożonej z przedstawicieli otoczenia rynku (dostawcy lakierów, firmy ubezpieczeniowe, podmioty wspierające proces wyceny i likwidacji szkód)

Punktach uzyskiwanych przez dealerów za wskaźniki efektywności serwisu

Jak co roku tworzymy nasze zestawienie, bazując na dwóch źródłach:

Oto 6 kluczowych naszym zdaniem wskaźników efektywności warsztatu blacharsko-lakierniczego, które weźmiemy pod lupę w tym roku:

Efektywność serwisu
(liczba godzin sprzedanych / godziny dostępne)

Udział reklamacji
(napraw powtórnych)

Średni czas naprawy
(tzw. key to key, czas
od oddania auta do jego wydania)

Wzrost liczby roboczogodzin
blacharsko-lakierniczych
rok do roku

Średnia liczba zleceń na doradcę

Średnia liczba RBH na zlecenie

Icon

2

Po uzupełnieniu wstępnych danych zgłoszeniowych zostaną Państwo przeniesieni do właściwego formularza, który można wypełnić na dwa sposoby:

a) wypełniając ankietę na stronie i klikając przycisk „wyślij” lub

b) pobierając formularz i wysyłając go na adres: bialek@miesiecznikdealer.pl

3

O końcowym miejscu w Rankingu tradycyjnie zdecydują Kapituła oraz punkty uzyskane za najważniejsze wskaźniki efektywności blacharni-lakierni.

4

Premierowe ogłoszenie pełnych wyników Rankingu „Lider Serwisu 2024” nastąpi podczas 15. Kongresu Dealerów w Łodzi, we wrześniowym numerze „Dealera” oraz w internecie.

Najpierw czekamy na zgłoszenia od Państwa. Aby zgłosić swoją blacharnię (w konkursie biorą udział wyłącznie warsztaty autoryzowanych dealerów), do piątku 19 lipca należy wysłać do nas wypełnioną internetową ankietę. Formularz dostępny jest TUTAJ i składa się z dwóch części.

1

W jaki sposób wyłonimy laureatów

„Lidera Serwisu Blacharsko-Lakierniczego 2024”?

Spośród nadesłanych zgłoszeń redakcja „Dealera” wybierze 15, które uzyskają status oficjalnych nominacji. To te kandydatury zostaną przedstawione kapitule.


Uwaga: grupa dealerska może zgłosić maksymalnie dwie kandydatury.

5

Czekamy na Wasze zgłoszenia. Ankieta jest dostępna poniżej.
Termin zgłoszeń upływa w piątek 19 lipca o 23.59.

Formularz zgłoszeniowy

Masz problem z wypełnieniem formularza lub wolisz wypełnić go

w formie pliku Excel? Pobierz plik poniżej.

Pobieram formularz zgłoszeniowy

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt

Artur Białek

+48 694 072 729

KONTAKT

Obserwuj nas na:

ul. Komitetu Obrony Robotników 56
02-146 Warszawa

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl